søndag 25. juli 2010

Fest med ny vri!

Dette er faktisk min aller første fest her jeg bor nå, og jeg har bodd her i 3 år nå :O
Uansett, jeg skulle ha, med en liten vri..
Vi var 7 stykker, så veldig stor fest var det ikke, men det var perfekt!
Vi skulle ha tema, fargetema.
Det ble trukket hvem som skulle ha hvilken farge, dette ble resultatet;

Rosa-Siv
Lilla-Lisbeth
Rød-Mariann
Grønn-Tonje
Blå-Therese
Gul-Evyyy
Tyrkis-meg
Frøken Oransj kunne ikke komme dessverre.

Alle skulle ha på seg den fargen de fikk utdelt, om du vangte fult antrekk eller bare tilberhør var opp til deg selv.
Det var ihvertfall en suksess!

Alle skulle i tillegg ha med en tapasrett hver, det som ble tatt med var;
- kjøttboller
- couscous
- lefseruller (med smøreost, ruccola og spekeskinke)
- minipizza (med rød pesto, chorizo pg mozzarella)
- snitter med guacomole og rekekrem
- melon m/spekeskinke
- bruchetta
- scampi m/hvitløk
- dadler m/bacon (nam!)

Det var såå godt!
Det som også er fantastisk med sånn en mat er at det går an å gå å såsipe av den hele kvelden :)
Alle var ihvertfall stor fornøyde.
Og det var mer enn nok mat.
Her er vi i full gang, hva som skjer er ikke godt å si.

Ja, jeg var drinkmester, vi samlet inn penger så kjøpte jeg drikkevarer og blandevann.
Masse fersk frukt, det er nydelig i blenderen.

Tequila er ALDRI en god ide.. Aldri, og det er jammen meg så ekkelt, æsj! Therese og Tonje! Tror ikke helt de klarte bestemme seg for om de skulle være tøffe eller søte på dette bildet.

Jeg ANER ikke hva som skjer her. Jeg vet at jeg ikke synger ihvertall, men uttenom det så har jeg ikke peiling...



Therese gjør seg virkelig vakker, skal ikke så mye til for å pynte en blomst ;)

Vi hadde mye morro, føler jeg lo hele kvelden.
Lisbeth midt i et latteranfall.


Evyy, miss Yellow!

Dette er Tonje, rotte søsteren min, for de som lurte ;)

Begynner å bli sent på kvelden her....

Det var det, en vellykket kveld.
Håper det ikke blir så lenge til neste fest hos meg.
Når jeg kom fra byen måtte jeg vaske gulv, det var så klissette over alt, jeg hang jo fast!
Og kjøkkenet står og roper på meg "kooooom og rydd meg!"
Jeg bare "neeeeeeei, ooorker ikke enda!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.