søndag 9. oktober 2011

Når jeg skal bli ny på håret

Jeg begynner å bli ganske lei av håret mitt, har hatt samme hårfarge i snart 3 år. Lengden har klart variert, jeg vil jo ha det langt :) Så det vokser og vokser.
Jeg har tenkt mye på hvordan jeg eventuelt vil ha håret hvis jeg skal gjøre noe annet. Hårfrisyren er jeg ganske sikker på, fargen er jeg rimelig sikker på også, men det er mulig jeg forandret mening der, det er jo en stund til jeg vil gjøre denne forandringen, så mye kan skje. Tenker neste sommer en gang.

Frisyren skal være en lang bob, like lengder, men veeeldig tynnet/hakket i tuppene, jeg vil ha det skikkelig flisete, ikke noen form for rett kant, er lei av rett kant, hadde det ganske lenge før jeg begynte å spare.
Jeg har lagt ved tre bilder av lignende frisyrer, men ingen av dem er egentlig i nærheten av den jeg ser for meg.
Den på bildet under er for kort, men det er slik jeg ønsker at tuppene skal være.

På bildet under her, er lengden fin, men det er for mye lugg, og håret er altfor oppklippet og for uttynnet.
Men lengden er fin :)
Nicole Richie er super lekker på håret på bildet under. Det er ganske likt denne firisyren jeg har lyst på, med litt mindre pannehår. Og bittelitt kortere.




Fargen tror jeg vil være en blanding av den lyse lilla og den hvite. Eller så blir det en mørk lilla, eller en lekker tyrkis..Som forsvant fra hele blogginnlegget, og jeg gidder ikke hente den inn på ny.. Blæh.
Vi får se hva det blir til.
I mellom tiden sparer jeg mine røde lokker...

1 kommentar:

  1. Deilig å dra til fisøren en gang i blandt, ikke ofte man har råd eller tid til det..

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.