fredag 6. juli 2012

Allergi og dårlig ide, veldig dårlig ide.

Ahhhh, gressallergi og sommersol, en ganske mikset glede det der.
Sommersol= herlig, fantastisk
Gressallergi= pest og plage
Men de to går hånd i hånd om dagen.

Så hva gjør Lene?
Jojo, klippe gresset det må jo til når det endelig er utevær.
Gresset står i full blomst og bare   o s e r   pollen rundt seg og du kan nesten synlig se det.

Men hageflekken vår er ikke blitt klippet i år, det er min oppgave, men jeg rett og slett klarte det ikke da det var dags for det, jeg var høygravid og hadde litt problemer på den fronten.


Jeg reiste ut ens ærend for å kjøpe en gress-saks i dag.
Gresset var jo blitt nesten mannshøyt, så enten måttejeg anskaffe meg en geit og fem, eller en gress-saks.
Jeg må få kjøpt meg gressklipper også, men først må vi se om jeg faktisk får klippet gresset sånn at det er mulig å bruke gressklipper...På sikt.


 Så var det bare å begynne! Jeg er ganske effektiv om dagen når lille 2 ukers gamle Marco sover. Og dette var så langt jeg kom, og det tok sin tid..Og svette!Ikke Minst svette! Og jeg klødde over alt.
Jeg hadde på solbriller for å beskytte øynene litt ihvertfall.
Gress og brunsnegler røk samme vei! Vet ikke hva det var mest av, men det var nok gress.
 Det ble en del gress ut av det.
Men helt ærlig, så vet jeg ikke om det blir mer gress enn det.
For selv om det var mye gress,så var det vel enda mer allergi på meg.
Heldigvis har jeg ikke tenkt meg ut i helgen :D
For dette tar tid å bli bra igjen!
Så jeg får se om min kjære søte samboer kan ta over etterhvert, hvis ikke så blir det vel bare å fortsette.
Selv om det strengt tatt er en ganske dårlig ide, siden jeg kan bi veldig syk.
Så jeg burde vel egentlig holde meg borte fra mannshøyt gress :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.