søndag 10. mars 2013

Bursdagsfeiring!




 I dag,   10 mars blir jeg hele 34 år, yey!
Selvfølgelig har vi hatt familieselskap med kaker og kaffe. Ikke bare fordi jeg har bursdag, men fordi min mellomste også hadde bursdag denne helgen.Så da blir det klart litt feiring, feiring er viktig.

Men dagen ble feiret for alvor i går kveld. Da hadde vi Maskeradeball, eller fest, maskeradefest. Vi var ikke så fine på det at det ble ballkjole, men fine kjoler og dresser var det.
Og masker, mange masker.
Jeg hadde jo kjøpt inn 11 masker. Ikke fordi jeg skulle kjøpe masker til alle, men bare fordi jeg innimellom har litt problemer med å begrense meg.
Og fordi jeg kjøpte jo masker til andre også :) Noen ihvertfall....


Det vanket premie til den som hadde masken på lengst uten å ta den av.
Jeg husker ikke hva klokken var da vi tok den av, men tipper den var rundt 12-1.
Premien var sjokolademedalje.

Ja, og litt kort om kvelden:
Jeg laget biff og nuddelsalat og en kylling/pasatasalat.
 Geleashots er et must, jeg laget 57stk, de ble rimelig fort fortært...Jeg stod for fortæringen av 15stk selv.
Og de kjennes ganske godt!
Videre så prøvde vi, litt for seint tydeligvis, å ha en drikkelek. Men da var geleshotsa og alt annet så godt i kroppen at det fynket dårlig.
Det ble mye morsomt,og hehe, jeg har til og meg filmet.
Nattmat laget jeg også etter sterk oppfordring fra Susanne.
Bakt potet. Alltid godt etter litt alkohol.
Det ble en skrekkelig lang kveld/natt, jeg var i seng kl 6 og ipp igjen kl10 for å lage kaker.

Det var en super, fantastisk, knall kjekk kveld, gleder meg allerede til neste år...Hm, lurer hvilket tema jeg skal ha da?
(Bilder under, for de som liker det).
 Tonje har masken PÅ ansiktet. Selv om det var bra og oppfinnsomt, fant vi ut at hun ikke kunne delta i konkurransen. Vi andre ønsket jo tross alt å ta av masken fordi det ble varmt og klamt..Vi snakker konkurranse i utholdenhet her.

Therese og meg, jeg vant ihvertfall ikke noe konkurranse siden jeg byttet maske iløpet av kvelden.
 Ida<3 p="">

Smygen aka Evy ogTherese.

 Geleshots! Kiwi, bringebær og cola. Oppskrift HER.

Otto, Endre og Tonje, litt seint på kvelden.

 Min kjære bror Endre :)
Bursdagssang på gang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.